LOS ANGELES. PORTRAIT OF A CITY

LOS ANGELES. PORTRAIT OF A CITY

PORTARIT OF A CITY

HEIMANN, JIM

$ 98,000.00
Editorial:
TASCHEN
Año de edición:
2009
Materia
Fotografía
ISBN:
978-3-8365-0291-7
Páginas:
572
Idioma:
Español
Cubierta:
Cartoné

Disponibilidad:

  • Av.ChileAgotado
  • ZonaGAgotado
$ 98,000.00
Añadir a favoritos

Artículos relacionados

  • CECILIA VICUÑA: DREAMING WATER (INGLES)
    VICUÑA, CECILIA
    Retrospective of Chilean poet, visual artist and feminist activist Cecilia Vicuña in a Chilean museum since 1971. Born in 1948 and based in New York, United States, since 1980, the artist created the concept of "Precarious Art" in the mid-1960s, to name what disappears. Her work is considered an early vision of ecofeminism and decolonization. The traveling exhibition includes a...
    En stock

    $ 300,000.00

  • SEBASTIÃO SALGADO. TRABAJADORES. UNA ARQUEOLOGÍA DE LA ERA INDUSTRIAL
    WANICK SALGADO,LÉLIA
    Las fotografías de Salgado presentan una perspectiva arqueológica del trabajo manual y arrojan luz sobre prácticas que surgieron en la Edad de Piedra y sobrevivieron a la Revolución Industrial hasta nuestros días. Trabajadores es una elegía a las tradiciones y a la dignidad y fortaleza de quienes trabajan en las condiciones más exigentes y peligrosas.“Este libro es un homenaje ...
    En stock

    $ 470,000.00

  • CERROS ORIENTALES DE BOGOTA
    CENTENO, LEONARDO
    Leonardo Centeno, autor de este fotolibro, tuvo la fortuna de comenzar a recorrer los cerros de mano de la Fundación Cerros de Bogotá, y la fortuna se extendió hasta llegar a sitios donde pocos han llegado, paisajes que nadie pensaría siquiera que son los cerros, donde incluso llegó a perderse de noche. Su amor por esta cadena montañosa se volvió incalculable y, de igual manera...
    En stock

    $ 161,250.00

  • HELMUT NEWTON
    MOWER, SARAH
    Helmut Newton’s lens captured the essence of elegance and glamorous sexuality, showcasing the allure of women as never before. His images tell stories of desire, seduction, intrigue, and powerplay, leaving an indelible mark in our cultural history.“To the question: ‘What people do you like to photograph?’ my answer is: ‘Those I love, those I admire and those I hate.’”Helmut New...
    En stock

    $ 98,000.00

  • ULTIMATE COLLECTOR MOTORCYCLES
    FIELL, CHARLOTTE / FIELL, PETER
    Dream Rides: The most spectacular bikes on the planet. From the 1894 Hildebrand & Wolfmüller to the 2020 Aston Martin AMB 001, this book lavishly explores 100 of the most desirable motorcycles to have ever sped thrillingly around a circuit or along an open road. From pioneering record-breakers, luxury tourers, and legendary roadracers to GP-winning machines, iconic superbikes, ...
    En stock

    $ 1,290,000.00

  • LIVING IN TUSCANY. 40TH ED
    STOELTIE, BARBARA / STOELTIE, RENÉ
    Under the burning Tuscan sun roll marvelous hills, vineyards, and olive groves--all postcard-perfect landscapes nestling centuries-old towns, rural villas, and contadino farmhouses. We've tracked down the best examples of such havens to paint a warm-hued picture of the look and feel of Tuscan living. Follow in Michelangelo's footsteps to the Eremo Santa Maria Maddalena, a medie...
    En stock

    $ 169,000.00

Otros libros del autor

  • CALIFORNIA CRAZY. AMERICAN POP ARCHITECTURE
    HEIMANN, JIM
    En los albores de la era automovilística, la pasión de los estadounidenses por los viajes dio lugar a una nueva ola de imaginativos empresarios que atendían las necesidades de este nuevo medio de transporte. Desde la década de 1920 comenzaron a aparecer edificios llamativos que atraían a los viajeros con refrigerios, provisiones, souvenirs o una comida rápida. Las convenciones ...
    En stock

    $ 269,000.00

  • ALL-AMERICAN ADS OF THE 50S
    HEIMANN, JIM
    Eran los años en los que el macartismo se adueñaba de EE. UU., los años de la entronización del capitalismo: la América blanca se regodeaba entonces en una sensación de orgullo y seguridad que encontraba su reflejo en los anuncios publicitarios. Las empresas de la década de 1950 difundían a sabiendas información incorrecta y promocionaban cualquier producto con absoluta despreo...
    En stock

    $ 202,000.00

  • LAS VEGAS
    HEIMANN, JIM
    VEGAS, BABY, VEGASIT'S AMERICA'S NAUGHTIEST TOWN, THE PLACE WHERE VICES ARE MEANT TO BE INDULGED, MONEY FLOWS AND FLUTTERS LIKE RAIN, AND GLITTERY DECADENCE REIGNS LIKE A PROUD QUEEN; IT'S WHERE THE WORLD GOES TO EXPERIENCE AMERICA AND WHERE AMERICA GOES TO EXPERIENCE THE WORLD. IN THE SPACE OF A CENTURY, LAS VEGAS WENT FROM A DUSTY FRONTIER TOWN TO A BOOMING MECCA FOR PLEASURE...
    Agotado

    $ 10,000.00